Впродовж 23-26 лютого волинська
молодь із кількох областей України брала участь у зимовій школі бізнесу
Луцького НТУ - тренінгах, конкурсах бізнес-ідей, зустрічалися із відомими
бізнесменами та відвідували провідні підприємства Волині.
Загалом участь у Школі бізнесу
2019 взяли 136 учасників з більше 50 навчальних закладів та 40 населених
пунктів. Вони не полінувалися свій час інвестувати у розвиток, адже саме так
звучало гасло цьогорічного сезону науки.
Так, учасників розділили на 5
команд: «Бізнес-ангели», «Конкурентні сили», «Інвестиційний вектор», «Ринкова
кон'юнктура» та «Бюджетні марафонці». Усі вони впродовж чотирьох днів
занурювалися у теми:
- бізнесу і підприємництва;
- особистого та командного
лідерства;
- цифрового маркетингу;
- міжнародної безпеки;
- якості та безпечності
продукції.
У Школі бізнесу прийняла
участь і команді нашого коледжу у складі Рижук Олени, Гричай Софії, Назарук
Соломії, Пасальської Юлії, Вакули Назара та Регешука Михайла.
Програма заходу була дуже
насиченою. Студенти ходили на лекції з інтернет-маркетингу, лідерства,
міжнародних відносин, тощо.
На тренінгу від Захара
Ткачука – засновника Молодіжного центру Волині, навчилися ефективно
представляти свій проект та запалювати інших своєю ідеєю, а
Роман Хорзов – власник комплексу MojoHall, розповів як стати справжнім
«манімейкером». Організатори заходу влаштували екскурсію на підприємства "Тигрес",
"Едельвіка", "Ощадбанк", "Приватбанк",
"Теремно" та "Татрафан".
ПАТ «Теремно» представили учасникам бізнес-кейс, який вони повинні були
вирішити та позмагатися за перемогу в фіналі. Останнього дня студенти
представили власні проекти, над яким працювали протягом усього заходу.
Перемогла командна, у складі якої були двоє наших студентів – Рижук Олена
та Регешук Михайло.
Олена поділилась своїми враженнями від
заходу: «Відразу після першої лекції ми сформували команду для вирішення
бізнес-кейсу від ПАТ "Теремно". Ми - п'ятеро незнайомих між собою
людей (тільки ми з Мішою знали один одного), але єдине, що нас об'єднувало - мета перемогти! Завданням кейсу
було придумати рекламну кампанію для нового бренду "Майстерня
Смакоти", описати цільовий сегмент та прописати конкретні кроки з
просування, обмежуючись бюджетом 100000 грн. Наша інноваційна ідея спрацювала і
ми стали переможцями Зимової школи бізнесу Луцького НТУ. Класна можливість,
потужна командна робота та нові друзі з Луцька, Червонограда та Нововолинська».
Немає коментарів:
Дописати коментар