menu

суботу, 2 березня 2019 р.

Школа бізнесу



Впродовж 23-26 лютого волинська молодь із кількох областей України брала участь у зимовій школі бізнесу Луцького НТУ - тренінгах, конкурсах бізнес-ідей, зустрічалися із відомими бізнесменами та відвідували провідні підприємства Волині.
Загалом участь у Школі бізнесу 2019 взяли 136 учасників з більше 50 навчальних закладів та 40 населених пунктів. Вони не полінувалися свій час інвестувати у розвиток, адже саме так звучало гасло цьогорічного сезону науки.
Так, учасників розділили на 5 команд: «Бізнес-ангели», «Конкурентні сили», «Інвестиційний вектор», «Ринкова кон'юнктура» та «Бюджетні марафонці». Усі вони впродовж чотирьох днів занурювалися у теми:
- бізнесу і підприємництва;
- особистого та командного лідерства;
- цифрового маркетингу;
- міжнародної безпеки;
- якості та безпечності продукції.
У Школі бізнесу прийняла участь і команді нашого коледжу у складі Рижук Олени, Гричай Софії, Назарук Соломії, Пасальської Юлії, Вакули Назара та Регешука Михайла.
Програма заходу була дуже насиченою. Студенти ходили на лекції з інтернет-маркетингу, лідерства, міжнародних відносин, тощо.
 На тренінгу від Захара Ткачука – засновника Молодіжного центру Волині, навчилися ефективно представляти свій проект та запалювати інших своєю ідеєю, а Роман Хорзов – власник комплексу MojoHall, розповів як стати справжнім «манімейкером». Організатори заходу влаштували екскурсію на підприємства  "Тигрес", "Едельвіка", "Ощадбанк", "Приватбанк", "Теремно" та "Татрафан".
ПАТ «Теремно» представили учасникам бізнес-кейс, який вони повинні були вирішити та позмагатися за перемогу в фіналі. Останнього дня студенти представили власні проекти, над яким працювали протягом усього заходу.
Перемогла командна, у складі якої були двоє наших студентів – Рижук Олена та Регешук Михайло.
Олена поділилась своїми враженнями від заходу: «Відразу після першої лекції ми сформували команду для вирішення бізнес-кейсу від ПАТ "Теремно". Ми - п'ятеро незнайомих між собою людей (тільки ми з Мішою знали один одного), але єдине, що нас об'єднувало - мета перемогти! Завданням кейсу було придумати рекламну кампанію для нового бренду "Майстерня Смакоти", описати цільовий сегмент та прописати конкретні кроки з просування, обмежуючись бюджетом 100000 грн. Наша інноваційна ідея спрацювала і ми стали переможцями Зимової школи бізнесу Луцького НТУ. Класна можливість, потужна командна робота та нові друзі з Луцька, Червонограда та Нововолинська».

Немає коментарів:

Дописати коментар